معرفی قهرمانان آمادگی جسمانی در همدان 

قهرمانان نخستین دوره رقابت‌های آمادگی جسمانی همدان گرامیداشت اعیاد شعبانیه و بزرگداشت مقام هشت هزار شهید این استان با برگزاری یک دوره مسابقه روز سه شنبه به میزبانی سالن ورزشی فراجا معرفی شدند.

معاون تربیت و آموزش انتظامی استان همدان گفت: در این دوره از مسابقات که در بخش بانوان برگزار شد، ۶۵ شرکت کننده در قالب هشت تیم در آیتم‌های تعیین شده در رده‌های سنی مختلف باهم به رقابت پرداختند.

سرهنگ هادی قزوینه گفت: در بخش تیمی این دوره از مسابقات علوم پزشکی همدان عنوان قهرمانی را به دست آورد و کارکنان فراجا نیز مقام دوم را کسب کرد.

او گفت: در بخش انفرادی این رقابت‌ها و در گروه سنی اول مهشید گلیان، هستی محمدی نعیمیان و مهشید ترابی رتبه‌های برتر را کسب کردند، در گروه سنی دوم الهه زرین کلام، مونا اکبری، معصومه ترکمن اول تا سوم شدند و در گروه سنی سوم فاطمه قربانزاده، عاطفه کرمی طاهر، مریم اسدی رتبه‌های برتر را به دست آوردند.

معاون تربیت و آموزش انتظامی استان همدان گفت: در گروه سنی چهارم نیز معصومه وفایی، لیلا ترابی و فاطمه نیاستی حائز رتبه‌های برتر شدند و در گروه سنی پنجم زهرا امیری، فاطمه شمسی و مریم ملکیان اول تا سوم شدند.

اغلب شرکت کنندگان این دوره از مسابقات سابقه کسب عنوان قهرمانی را دارند و رقابت سالمی را امروز برگزار کردند.

در پایان این دوره از مسابقات به نفرات برتر لوح و نشان قهرمانی اعطا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.